NL FR
Mijn Eneco inloggen

Onze collega's

Maak hieronder kennis met onze collega's.

Natasja Ketele - Business Relations & F&M Manager

Groot feest dit jaar voor Natasja want ze werkt 10 jaar voor Eneco. In 2011 startte ze haar carrière als Contact Center Medewerker. Eneco was toen net opgestart op de particuliere Belgische markt en groeide enorm snel. Er ontstonden nieuwe noden en daarbij ook nieuwe opportuniteiten voor Natasja. Ze kreeg de kans om een trainingsdepartement uit de grond te stampen en maakte er een succes van. Toen het departement goed draaide, kwam een nieuwe opportuniteit haar richting uit. Ze werd Contact Center Manager en ze zorgde er als eindverantwoordelijke voor dat de eerstelijnscontacten met onze klanten en alles wat erbij kwam kijken vlekkeloos verliep. Na enkele jaren moest een collega tijdelijk vervangen worden bij Credit & Collections, iets wat nieuw was voor Natasja maar een uitdaging die ze wou aangaan om haar kennis te vergroten. Momenteel is Natasja Business Relations & F&M Manager. In deze functie leidt ze twee afdelingen. Ze zorgt ervoor dat alles gesmeerd loopt  en ze staat in voor de overkoepelde coördinatie. Bij Business Relations start het werk van zodra B2B sales een contract afsluit en bij F&M zit alle communicatie met de netbeheerders, het verhuisproces, sociaal tarief, etc. voor particuliere klanten.

Lees de volledige getuigenis

Tom De Winne - Customer Strategy Manager

Sinds 2018 is Tom De Winne Customer Strategy Manager bij Eneco. Maar hij is veel meer dan dat. Als ondernemer van geest startte hij samen met zijn Griekse vrouw het direct trade cacao en koffiebedrijfje ZOTO. Dat zaadje ligt in Centraal-Amerika waar hij vijf jaar woonde en samenwerkte met cacaoboeren en koffietelers. Nu woont Tom met zijn vrouw en twee dochters in Buggenhout. Een verhuis naar Lebbeke lonkt.

Lees de volledige getuigenis

Tom Defruyt - Innovation Manager

Sinds augustus 2020 ben ik Innovation Manager bij Eneco BelgiĆ«. In het innovatieteam gaan we op zoek naar innovatieve producten en services die een meerwaarde kunnen zijn voor onze klanten, zodat we ze beter aan ons kunnen binden. Dit is meer en meer nodig, omdat gas en elektriciteit echte commodity producten zijn geworden, en de grote spelers ons groen verhaal overnemen. We doen dit o.a. door  trends in de energiemarkt en de consumentenmarkt op te pikken en daar op in te spelen. De digitale meters gaan in die ontwikkelingen een belangrijke rol spelen. Zij zetten de deur open voor innovatie. 

Lees de volledige getuigenis